Gräciõ's LäveñderBliss Café: 因为你 By 萧亚轩

Monday, July 24, 2006

因为你 By 萧亚轩

因为你

睡梦里梦见你

看见我俩走在一起
在我心里问着自己
为何总是每个梦里有你

只有你让我管不住自己
希望你看出我一番心意
这一切都是因为你因为你

因为面对着你我才笑得甜蜜
爱像海水倒灌疯狂不息
想马上抱紧着你
把手放在你手心
快点问我在等待的问题

因为身旁的你
彻底占有我的心
爱像自投罗网般不能自己
不后悔疯狂爱你
不顾一切只为你
因为我早已准备好说我愿意

为何你那么ㄍ一ㄥ
明明想爱却又装做毫不在意
而我自己故做神秘
嘴上不说心里却等不及

想和你去海边看星星
想贴近你别担心
我不会拒绝你
因为我想和你在一起

**不顾一切不后悔疯狂爱你爱你*

(Rap: eh-elva tell me is it just infatuation
cuz my heart beats fast in syncoption
caught in the middle of situation
can'tget a grip on my destination my reputation
and past relations don't mean a thing when
it comes to passion
but we're too shy to try
what's right can't make the first move
even though i try)